Välkomna till årsmöte 2024 den 16-17 maj

Välkomna till Branschföreningen för Lösullsisolerings (BFL:s) årsstämma och vårmöte 2024 som vi håller torsdag-fredag den 16-17 maj.

I år håller vi mötet i Stockholm, närmare bestämt på Villa Lovik som ligger på Lidingö.

Som vanligt inleder vi med gemensam lunch klockan 12.00. Klockan 13.00 samlas vi för årsstämma med fastställande av årsredovisning, beslut om medlemsavgifter, budget och verksamhetsplan liksom val av styrelse mm.

Efter stämman (ca kl 14.00) går vi över till övriga programpunkter för vårmötet. Dessa består av genomgång av uppdateringar av regelverket, kontrollverksamheten 2024, utbildningsverksamhet, branschnyheter mm. Efter dagens program som avrundas cirka 16:30 blir det incheckning och lite senare på kvällen gemensam middag.

Fredagen startar vi senast klockan 9.00 och fortsätter programmet (regelverk, utbildning mm) fram till den gemensamma lunch som avslutar vårmötet.

Vi behöver meddela antalet deltagare i god tid och behöver få in er anmälan snart som möjligt, dock senast den 12 mars. Antalet platser är begränsat.

I priset (3 450 kr exkl moms) ingår boende med  två st luncher, eftermiddagsfika, 3-rätters middag, frukostbuffé och förmiddagsfika.

Information om Villa Lovik: Villa Lovik

Anmälan till årsmöte 2024